TUNTIKUVAUKSET

Osa tunneista alkaa syyslukukaudella 2020. Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja tunneista.

0E3E8749-DD06-47B4-8A76-14F47A4C0B61_edi

JOOGAN ALKEET

Joogan alkeet-tunti sopii ensikertalaiselle, mutta myös jo joogaa harrastaneelle. Harjoittelemme rauhallisella tahdilla joogan perusasanoita eli asentoja keskittyen oikeaan linjaukseen. Opettelemme erilaisia pranayama eli hengitysharjoituksia, joiden avulla saat kehosi ja mielesi rentoutumaan.

Yoga Mat and Straps

JOOGATERAPIA

Joogaterapia on rauhallinen ja kehoa huoltava joogatunti. Teemme yksinkertaisia kehoa avaavia ja vahvistavia harjoituksia, joiden lomassa keskitymme myös pranayama eli hengitysharjoituksiin. Tällä tunnilla kehosi ja mielesi avautuu ja rentoutuu rauhallisen harjoituksen avulla. Tunti sopii myös aivan ensikertalaiselle. Joogaterapiaharjoituksia voidaan räätälöidä esimerkiksi diabeteksesta, astmasta, ylipainosta tai masennuksesta kärsiville. Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut yksityistunneista.

46ba1443-f6c3-4f23-9ee3-2b76fbd50467 (2)

PIHAJOOGA

Suomen suvi ja pihajooga! Tervetuloa joogaamaan Yogaiin nurmikentälle. Ota mukaasi oma joogamatto ja vesipullo. Pihajooga sopii kaikentasoisille joogaajille.

kuva4_edited.jpg

HATHA JOOGA

Hatha jooga on rauhallinen perustason tunti, jossa asanoissa viivytään muutaman hengityksen ajan. Jooga-asanat vaihtelevat lempeiden ja rauhoittavien sekä dynaamisten ja energisoivien harjoitusten välillä. Tämä tunti sopii myös aloittelijoille.

kuva2.jpg

YIN JOOGA

Yin jooga rentouttaa ja auttaa parantamaan liikelaajuuksia. Se sopii erityisen hyvin ns. aliliikkuville henkilöille, sillä aina kun kehossa on aliliikkuvuutta, tarvitaan syvärentoutusta helpottamaan sitkeitä jännityksiä. Yin joogassa antaudutaan asanaan ja rentoudutaan syvän hengityksen avulla asanoihin useiksi minuuteiksi. Yin jooga aktivoi tehokkaasti lymfajärjestelmää, mikä tehostaa kuona-aineiden poistumista kehosta.
Kaikki joogaharjoitukset tehdään täysin omaa kehoa kuunnellen ja kunnioittaen. Sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

IMG_7529 (1).jpg

ASTANGA VOIMAJOOGA

Astanga voimajooga on liikunnallinen ja fyysinen joogatunti. Asentoharjoitukset ovat kehoa vahvistavia ja venyttäviä. Tunti lisää kehon staattista voimaa. Tämä tuntii soveltuu jo joogaa aiemmin harrastaneille.

0E8D004A-9FC0-4484-87FC-4CEC736EF061.jpe

VINYASA FLOW

Vinyasa Flow jooga on dynaaminen tunti, joka yhdistää kehon liikkeen hengitykseen. Harjoituksessa siirrytään asanasta toiseen hengityksen tahdissa. Vinyasa flow on energisoiva tunti sinulle, joka et pelkää hikoilua. Tämä tunti soveltuu jo joogaa harrasteneille.

IMG_4293 (1).jpg

LASTEN JOOGA

Lasten jooga on liikkumista ja rauhoittumista leikin lomassa. Tällä tunnilla opettelemme joogan avulla vähentämään stressiä ja parantamaan keskittymiskykyä, tasapainoa ja kehon venyvyyttä. Opettelemme jooga-asentoja, hengitys - ja rentoutumisharjoituksia. Leikit, tarinat ja musiikki ovat oleellinen osa tätä hauskaa tuntia!